21/22 Az élet alássan 3/1
Ez egy akusztikus rockkoncert? Hát... majdnem - de nem! Valami irodalomi...? Részben... de nem az, amit az iskolában tanítanak. Színház lesz? Igen! - de formabontó módon.
Ez egy akusztikus rockkoncert? Hát... majdnem - de nem! Valami irodalomi...? Részben... de nem az, amit az iskolában tanítanak. Színház lesz? Igen! - de formabontó módon.
Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Last event date: Thursday, October 28 2021 7:00PM
Mi történik, ha...? Ha egy olyan zenekar, ami akusztikus formában, tartalmas szöveggel és még hegedűvel is tolja a rockot, egyszer csak összetalálkozik az irodalom félárnyékban élő szórakoztató, játékos arcával; aztán egy fiatal, az újszerűre fogékony, kísérletezőkedvű színházi társulattal és csak úgy, a közös játék kedvéért, szeretetből alkotni kezdenek.
Szóval, hogy mi történik ilyenkor? A műfaji keretek szétfeszülnek, átrajzolódnak, összeolvadnak és születik valami meghatározhatatlanul, új dolog.
Akkor ez egy akusztikus rockkoncert? Hát... majdnem - de nem! Valami irodalomi...? Részben... de nem az, amit az iskolában tanítanak. Színház lesz? Igen! - de formabontó módon.
...mert AZ ÉLET kérem ALÁSSAN már csak ilyen: játék, különleges elemek játékos parafrázisa. Nem csak érteni, "érezni kell és nagyot harapni, egyszer | Élni legalább, játék..." A Diabolus In Musica és a Zenthe Ferenc Színház közös produkciója.
szereplők:
Diabolus In Musica:
Vörös András | ének
Bokodi Bálint | ének, hegedű
Korpos Lajos | gitár
Nagy-Miklós Péter | gitár
Erdélyi Gábor (T. Pataki Emlékgyűrűs és Zenthe-díjas)
Hege Veronika (egyetemi hallgató)
Móczár Bence (egyetemi hallgató)
alkotók:
rendező | Susán Ferenc (Vastaps-díjas, T. Pataki Emlékgyűrűs)
dramaturg | Sándor Zoltán (Balassi-díjas)
vizuálgrafika | Magyar Bálint, Szalkai Péter
rendezőasszisztens | Tóth Réka
Artistic director and director-choreographer Balázs Vincze is very familiar with the tastes of dance aficionados partial to the traditions of bourgeois theatre and is superb at adapting familiar and popular literary classics to the dance stage. His wonderful sense of proportion enables audiences to follow plots in the language of dance. His contemporary choreographies built on classical foundations are unique, spectacular and of a high professional calibre without losing sight of the need to please the audience.
„Nem fiatalok. Nem szépek. Nem hibátlanok. De ma este színpadra lépnek, és le sem engedjük őket, míg nem marad – alul semmi!”
Isten eljön hozzánk, mert nagyon sok mondanivalója van. Megosztja gondolatait az elmúlt néhány tízezer év történéseiről és tapasztalatairól, válaszol az…
Az elegáns londoni szőrmeszalonban Gilbert, a felfuvalkodott társtulajdonos, felesége távollétében, a hódítás reményében nercbundát készül ajándékozni Janienek, az egzotikus szépségnek.…
item(s) in basket
total:
Time limit has expired. Please, put item(s) in to basket again.