L. F. Vilma: Saláta Sára
L. Flittler Vilma: Saláta Sára című verses elbeszélő meséjét dolgoztuk fel és bővítettük ki óvódás és kisiskolás, alsó tagozatos gyerekeknek.
L. Flittler Vilma: Saláta Sára című verses elbeszélő meséjét dolgoztuk fel és bővítettük ki óvódás és kisiskolás, alsó tagozatos gyerekeknek.
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2022. január 8. szombat, 16:30
L. F. Vilma: Saláta Sára
„Saláta Sára”
Szinopszis-koncepció
Célunk, hogy megismertessük a színházi élményszerzés sokoldalúságát, és kiterjesszünk egy másmilyen színházi látószöget a jövő generációjának számára. A nézők az előadás szerves részévé válnak, mert nem lentről, a szokványos nézőtérről láthatják az előadást, hanem az alkotókkal közös játéktérben válnak a mese részévé. Ugyanakkor a történetet kívülállóként is szemlélik, van rálátásuk, annak tanulságait önállóan is megítélhetik. A mese végén interaktív beszélgetést kezdeményezünk, melynek célja az értelmezés, önálló gondolkodásra ösztönzés és a téma feldolgozása.
Történetünk a közösségben való létezés mindennapos nehézségeit és buktatóit dolgozza fel, hogy miként jó együtt, csapattagként működni, és mi történik azzal, aki magára marad. Hogyan tudunk segíteni magunkon és másokon, hogy boldogan, a kirekesztettség érzése nélkül élhessük mindennapjainkat.
Mesénk karakterei emberi tulajdonságokkal bíró zöldségek és gyümölcsök egy színes piaci forgatagban, ahol jól szemléltethető a gyerekek számára a közösségi lét, és bár elsődleges célunk nem ez, hasznosnak érezzük felkelteni a gyerekek számára az érdeklődést az íncsiklandó, egészségesebb ételek iránt is.
Díszletünkkel, jelmezeinkkel a vizuális nevelésre szeretnénk fókuszálni. Fontosnak tartjuk, hogy a gyerekek fantáziájára is hassunk, az előadás látványvilágával.
Az előadás zenei világa sokszínű. A gyerekek többféle zenei stílussal találkoznak, miközben részesei lehetnek annak a csodának, hogy a hangszerekkel miként lehet különböző természeti jelenség hangjait könnyedén előidézni. A közös „mondókázás”, tánc, a gyerekek részleges játékba invitálása, a „színházjátszás” szintén része az előadásunknak.
Isten eljön hozzánk, mert nagyon sok mondanivalója van. Megosztja gondolatait az elmúlt néhány tízezer év történéseiről és tapasztalatairól, válaszol az időközben felmerült kérdésekre és bemutatja a projekt fejlesztésének további lépcsőit.
Két jubileum varázslatos találkozása a Müpa színpadán: a Talamba Ütőegyüttes fennállásának huszonötödik évfordulóját Muszorgszkij idén százötven éves zeneművével, az Egy kiállítás képei című zongoraciklus 21. századra hangolt feldolgozásával ünnepli - az Emerson, Lake & Palmer és Tomita Iszao verziói után így teremtve egy saját változatot a 19. századi remekműből ütőhangszerekre és elektronikára, DJ Bootsie közreműködésével.
François Leleux a világ egyik legjobb oboaművésze, egyszersmind kiváló karmester. A Nemzeti Filharmonikus Zenekarhoz az utóbbi években úgyszólván „hazajár”: koncertjei rendre lelkes sikert aratnak és visszahívást eredményeznek. Pályája igen korán kezdődött: már tizennyolc esztendősen a Párizsi Opera első oboása volt, később a Bajor Rádió Szimfonikus Zenekara és az Európai Kamarazenekar szólistájaként is muzsikált.
1905. Elárverezik a párizsi Operaház teljes hajdani berendezéseit. Többek között egy csillárt, amely a kikiáltó szerint egy máig sem…
A közelmúltban elhunyt, 80 esztendeje született zeneszerző emlékére rendezett koncerten egy korai elektronikus zenei kompozíciója és egy kései kórusműve mellett…
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!