IZP - estek:Gera Anita Társulata : Image / dot.Consla: I hear you
Gera Anita Társulata, a DanceLab bemutatja: Image
dot.Consla / Harcsa Veronika & Gyémánt Bálint: I hear you
több
Gera Anita Társulata, a DanceLab bemutatja: Image
dot.Consla / Harcsa Veronika & Gyémánt Bálint: I hear you
több
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2018. október 30. kedd, 19:00
IZP-estek
Gera Anita Társulata, a DanceLab bemutatja: Image
Gera Anita koreográfiája
28, 30, 34 vagyok, nincs férjem, volt férjem, nincs gyerekem, macskám van, kutyám van, hol tartok, hol kellene tartanom? Ráncos vagyok, kövér vagyok, sovány vagyok, a munkámnak élek, a családomnak élek, feláldoztam mindent, el kellett volna hagynom, miért hagytam el, most tartok a csúcsra, lecsúsztam mindenről… Személyiségünk alakulásában, életstratégiánk kialakításában, identifikációnkban meghatározó szerepe van a szocializációnk során a környezetünkből felénk áramló társadalmi elvárásoknak, valamint a média által sugallt nőideáloknak, viselkedés típusoknak, szerepeknek. A szociológia tudománya vizsgálja, hogy a médiában megjelenő, leegyszerűsített, sztereotip női karakterek miként hatnak a befogadókra, a női nézőkre, fogyasztókra, és mi módon befolyásolják őket. A média tükrözi az aktuális társadalmi attitűdöket és formálja is azokat, így a nőket a társadalmi nemi szerep sztereotípiáinak megfelelően ábrázolják: sikeres vállalkozó, gondos háziasszony, féltékeny szerető, örök fiatal szex szimbólum, független, empatikus entellektüel, díva, vamp, stb. szerepekben.
Sikerülhet-e megszabadulni a társadalmi konvencióknak való megfelelés terhétől, vagy elfogadva a kényszerpályát, a felkínált szerepekből választunk egyet magunknak?
Előadók: Balázs Júlia, Básits Branka, Gál Horváth Bernadett, Gera Anita, Gönczöl Nikoletta, Herczku Ágnes
Zene: Gera Gábor, Montázs
Fény, Látvány: KGP
dot.Consla / Harcsa Veronika & Gyémánt Bálint: I hear you
Ujszászi Dorottya koreográfiája
'Milyen lehet a hangja? Nincs hangja, teste van. Íze, ereje, sebessége, lágysága van. Néma hangszer, tele van zenével, ha jól állsz hozzá, megérzed, és egy másik füllel hallod. Milyen lehet az érintése? Nincs teste, hangja van. Öble, sikolya, suttogó éneke van. Mozdulatlan test, tele van energiával, ha mellé ülsz, vibrál, egy másik érzékeléssel érzed.'
A consla saját improvizációs formanyelv, mely ötvözi a salsa mozgásanyagát, a kortárs tánc kreatív önkifejezést, és a kontakt tánc játékát.
Alkotók/előadók: dot.Consla: Fehér Laura, Frigy Ádám, Gönczöl Nikoletta, Ujszászi Dorottya
Meghívott vendégek: Leon Rose (UK/FR), Ronaldo Magalhães de Aguiar (BR/HU) Consla Core amatőr együttes tagjai
Zene: Harcsa Veronika, Gyémánt Bálint
Fény: Vajda Máté
Jelmez: Bicsérdi Ágnes
Koreográfus, művészeti vezető: Ujszászi Dorottya
Mentor: Gál Eszter
1958, nyara – Éktelen drága gyémántot hoznak a Minneapolis City Bankba. Egy notórius fegyenc megszökteti magát, hogy lecsapjon a kőre, közben beszáll mellé a kretén haverja, a szélhámos csaja, meg egy... karbantartó. Elcserélt személyazonosságok, titkolt tervek, szerelmi háromszögek, és egy város, ahol lassan a díszpolgár is gengszter. Ludwig herceg gyémántja pedig csak arra vár, hogy valaki, végre, lopja már el.
Moliére komédiázik. Kifiguráz bennünket. Félelmeinket, öncsalásainkat, kicsinyességünket. Ez utolsó színdarabja. 1673. február 17-én a Képzelt beteg előadása közben a címszerepet alakító Molière a színpadon rosszul lesz, és még aznap meghal.
Szekeres Adrien és László Boldizsár szimfonikus dal-estje
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!